Intrebari despre produse si comenzi🌿🛍️
❓Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare 🔍 existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
❓Care este valoare minima a unei comenzi?
NU exista valoare minima a comenzii pentru a putea fi procesata.
❓Cum pot plasa o comanda?
Exista mai multe modalitati de a plasa o comanda:
- Comanda prin magazinul onlie, este cea recomandata si cea mai repede procesata comanda. Se adauga produsele preferate din magazinul online in cosul de cumparaturi. Se intra in cosul de cumparaturi, pictograma se gaseste in dreapta sus si se urmeaza pasii de trimitere comanda.
- Cu ajutorul formularului de contact sau e-mail la contact@pepinieramizil.ro specificand produsele dorite si nr. de bucati precum si datele de livrare: nume, telefon, adresa de livrare si metoda de plata.
- Mesaj prin rețelele sociale: Facebook messenger, WhatsApp.
- Comanda telefonica la nr. de telefon 0724949713.
❓Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
❓Care sunt optiunile de plata disponibile?
Comanda poate fi platita prin:
- Ramburs, plata la curier atunci cand soseste coletul.
- Online, prin card bancar.
- Transfer bancar, plata prin OP. Dupa ce finalizati comanda o sa primiti un mail de confirmare al comenzii, in interiorul mailului aveti si datele necesare pentru a se face plata bancara.
❓Exista o perioada de garantie pentru plantele comandate?
Da, magazinul nostru dispune de o perioada de garantie de 30 de zile. Daca comanda este data toamna garantia se acorda pana in primavara cand planta da semne ca este vie si incepe sa produca muguri noi.
❓In cate zile primesc comanda?
In 2-3 zile calendaristice lucratoare, comanda va ajunge la tine.
Dupa ce se primeste comanda se trimite un mail de confirmare. Daca comanda este trimisa pana in ora 16, procesarea ei se va face in aceeasi zi. Daca comanda este trimisa dupa ora 16 atunci procesare ei se va face urmartoare zi lucratoare.
Dupa procesarea comenzii aceasta va fi pregatita si expediata prin curier in urmatoarea zi lucratoare.
Dupa ce pleaca de la noi o sa primesti un mail de confirmare. Acum trebuie sa astepti curierul cu comanda ta.
Incercam sa trimitem comenzile astfel incat ele sa nu prinda weekendul in depozitul curierului mai ales in perioadele calduroase.
Totusi in perioadele foarte aglomerate e posibil ca termenul de livrare se mareasca la 3-6 zile.
❓De ce nu am primit confirmarea comenzii?
Sistemul trimite automat un mail de confirmare a comenzii inregistrate. Daca nu ati primit nicio confirmare, va rugam sa verificati daca mai aveti produsele in cosul de cumparaturi in site. Daca mai sunt produsele in cos inseamna ca nu a fost trimisa comanda asa ca va rugam sa verificati daca produsele sunt inca in stoc si sa reluati finalizarea comenzii. Daca cosul de cumparaturi este gol este posibil ca emailul sa fi ajuns in Spam sau adresa de email introdusa sa fie gresita, atunci va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0724949713 pentru a se confirma comanda si se va putea verifica adresa de email.
❓Pot anula comanda?
Da, comanda se poate anula prin trimitearea unui e-mail la adresa contact@pepinieramizil.ro sau prin mesaj pe rețelele sociale: Facebook messenger, WhatsApp inainte de expedierea ei.
❓Daca comanda este un cadou cum se procedeaza?
Daca comanda este un cadou va rugam sa lasati un mesaj la rubrica de observatii atunci cand se urmeaza procesul de finalizare. Factura va fi scoasa din colet iar din contul de client puteti sa descarcati factura fiscala.
❓Pot ridica comanda de la sediul firmei?
Da, comanda se poate ridica de la sediul nostru din Mizil in timpul programului de functionare Luni - Vineri 8:00 - 16:00.
❓Cum pot face retur?
Returul se poate face usor printr-un simplu e-mail in care specificati ca doriti returnarea coletului si sa ne lasati cont bancar unde sa se vireze banii iar noi vom trimite un curier urmatoarea zi lucratoare sa ridice coletul de la dvs. Va rugam sa aveti pregatit coletul de livrare.
Modalitate de livrare comanda🚚
❓Care sunt costurile de livrare?
Costul livrarii este de 25 lei, indiferent de marimea coletului sau destinatia acestuia pe teritoriul Romaniei. La comenzile mai mari de 500 lei livrare este gratuita. Daca totusi costul de livrare ti se pare mare avem posibilitate de a livra si prin Posta Romana unde costul de livrare este de 18 lei insa va trebui sa ridici coletul de la oficiul postal.
❓Ce se intampla daca plantele sosesc deteriorate?
Daca plantele au ajuns la tine si constati ca nu se pot planta, atunci te rugam sa ne scrii la adresa de email contac@pepinieramizil.ro. Aici poti atasa si o poza cu stadiul in care a ajuns la tine comanda si acestea vor fi analizate și vom gasi cu siguranta o rezolvare favorabila pentru situatia neplacuta prin care ati trecut.
❓Ce se intampla daca plantele nu sunt conforme cu comanda?
Daca intampinati aceasta situatie, atunci te rugam sa ne scrii la adresa de email contac@pepinieramizil.ro. Ne cerem scuze insa lucrul cu oamenii pot presupune erori. Insa va asiguram ca in cel mai scurt timp vom remedia situatia transportul fiind suportat de noi.
❓Daca coletul nu se livreaza in perioada de timp primita, ce se intampla cu plantele?
Din experienta noastra nu sunt motive de ingrijorare daca plantele vor ramane 1-2 zile la curier peste perioada de livrare. Va puteti ingrijora in perioada de vara atunci cand sunt calduri foarte mari si vor trece mai mut de 7 zile. Insa toamna si primavara chiar si dupa 14 zile plantele nu au de suferit.
❓Ce masuri se iau pentru a se asigura ca plantele sosesc in conditii optime?
Pentru a ne asigura ca plantele vor ajunge la tine in cele mai bune conditii, am creat propriul nostru sistem de asigurare in timpul transportului. Plantele la ghiveci vor fi ambalate individual in folie se vor aseza in cutie astfel incat sa nu exista locuri libere. Cele la radacina nuda vor veni cu radacina acoperita de rumesug umed. Daca vor ramane locuri libere in cutie dupa aranjarea plantelor acest loc se va umple cu polistiren pentru a ne asigura ca in timpul transportului plantele vor ramane in pozitia in care au fost aranjate.
❓In ce localitati se livreaza comenzile?
Comenzile sunt livrate pe toata suprafata Romaniei. Lucram cu DPD, Fan Courier si Posta Romana.
❓Pot deschide coletul in prezenta curierului?
Da, acest lucru este posibil daca ne specifici la observatii atunci cand finalizezi comanda si noi vom tine cont de dorinta ta. Costul perceput de curieri este de 7 lei si se adauga la transport.
❓Cum stiu cand o sa ajunga curierul cu comanda mea?
Atunci cand coletul este pus in masina curierului DPD sau Fan Curier, vei primi un sms ca el urmeaza sa ajunga la tine. Pentru livrarile prin Posta Romana se va primi un aviz in cutia postala. Daca mesajul de informare din partea curierului nu ajunge in 1-2 zile dupa ce comanda a plecat de la noi atunci te rugam sa iei legatura cu noi, atat pe retelele de socializare (Facebook messenger, WhatsApp) cat si la adresa de email contac@pepinieramizil.ro si noi te vom ajuta cu cea mai mare placere sa verificam statusul coletului cat si cu urgetarea livrarii lui daca se depaseste termenul de livrare.
Administrarea contului de client🛒👩💻
❓Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului, va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
❓Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
❓Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
NU este necesar sa iti creezi un cont de client pe site-ul nostru pentru a comanda. Se poate accesa sectiunea de comanda rapida si vei fi informat prin email despre statusul comenzii tale.
❓Pot modifica o comanda dupa ce a fost lansata?
DA, comanda se poate modifica daca nu a fost inca procesata. Va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi. Ne puteti scrie atat pe retelele de socializare (Facebook messenger, WhatsApp) cat si la adresa de email contac@pepinieramizil.ro
❓Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.
❓Cum pot verifica starea comenzii mele?
Daca ai cont de client poti intra in contul tau de client iar la istoric comenzi vei gasi comenzile tale, daca apesi pe detalii se va afisa statusul comenzii. Daca nu ai cont de client atunci poti intra pe emailul pe care l-ai lasat atunci cand ai finalizat comanda si acolo o sa primesti mailuri de la noi cu statusul comenzii tale.
❓Ce inseamna produse favorite?
Produsele favorite sunt produse pe care ti le doresti dar din varii motive nu le poti achizitiona acum sau nu le avem noi in stoc. Insa le poti salva iar atunci cand le poti comanda iti va fi mai usor sa ajungi la ele fara sa mai pierzi timp cu cautarea lor in site.
Intrebari generale🌐💬
❓Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
❓Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.
❓Cum pot obtine sfaturi despre ingrijire pentru plantele mele?
La noi puteti apela oricand. Va suntem aici alaturi pentru a va ghida in orice pas atunci cand vine vorba de plante si ingrijirea lor. La noi serviciile de consiliere nu se opresc imediat dupa ce ati primit comanda noastra, puteti oricand sa ne scrieti pentru informatii suplimentare. Si chiar daca nu sunteti clientul nostru si aveti o intrebare despre plantele dumneavostra puteti apela la noi si sa vom oferi un sfat.
❓Cum pot contacta serviciul de relatii cu clienti?
Ne puteti contacta folosind formularul de contact de pe site. Ne puteti scrie atat pe retelele de socializare (Facebook messenger, WhatsApp) cat si la adresa de email contac@pepinieramizil.ro
Sau la nr de telefon 0724949713.
❓Atunci cand plantele sunt in repaus vegetativ de unde stiu ca nu sunt uscate?
Trebuie sa fi atent la urmatoarele semne ca sa iti dai seama ca o planta nu este uscata. In primul rand sa scoti planta din ghiveci, daca planta are radacini viabile si nu uscate atunci ea este pregatita de a fi plantata. Alt semn sunt ramurile flexibile care nu se rup. Daca zgarii o portiune din scoarta plantei ea trebuie sa fie verde. Bulbii de flori trebuie sa fie tari, nu uscati sau putreziti.
❓Ce se intampla atunci cand imi infloreste sau rodeste planta si constat ca nu este ce am comandat?
Este posibil ca dintr-o eroare sa livram alt soi. Insa va asiguram garantia soiului comandat pana la prima inflorire sau prima rodire. Asa ca te rugam sa ne semnalezi acest lucru si vom remedia imediat eroarea produsa. Ne puteti contacta folosind formularul de contact de pe site. Ne puteti scrie atat pe retelele de socializare (Facebook messenger, WhatsApp) cat si la adresa de email contac@pepinieramizil.ro
❓Trimiteti poze cu plantele?
Da, trimitem poze. Te rugam sa ne faci o solicitare pe retelele de socializare Facebook messenger sau WhatsApp si in cel mai scurt timp iti vom trimite poze din pepiniera cu plantele de care esti interesat.
❓Imi pot alege personal plantele dorite?
Da, iti poti alege plantele. Te asteptam in pepiniera noastra si poti alege ce planta doresti.